DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

www.zdravadomacnost.eu

ÚVOD  >>  ODKAZY A ČLÁNKY  >>  Profesionální spotřebiteství

Možná vlastníte svůj dům či byt, ale kdo vlastní vaši domácnost?

„Pokaždé, když přijde na nákup zboží do domácnosti, vydají se miliony lidí do nejbližšího supermarketu, kde utrácí stovky či tisíce korun každý měsíc za základní prostředky pro domácnost, což vytváří obrovskou příležitost pro lidi, kteří pochopí, co mají přímo před očima.

Není tedy čas, abyste uviděli zřejmé a vytlačili supermarkety a další maloobchodníky pryč ze svých domácností?

Naší prací je ukázat lidem, co je potřeba k tomu, aby dokázali uvidět bohatství své domácnosti a pomoci jim, aby začali ze svých nutně vydaných peněz bohatnout !"...

…úryvek a myšlenky z knihy:
Dr.Steve W.Price - Vaše domácnost je váš ZLATÝ DŮL
vydal: ISI, s.r.o. Praha, 2005, vydání první

 

Profesionální (placené) spotřebitelství

Je spoustu výrobních firem, které nechtějí platit v klasickém obchodním řetězci drahé mezičlánky a předraženou reklamu. Raději používají k šíření svých výrobků efektivnějšího a levnějšího systému, založeném na osobním doporučení spokojených spotřebitelů, tedy na činnostech, které stejně všichni již dávno děláme, ale zadarmo a budeme je dělat až do konce svého života! Tak buďte chytří a využijte ho!

Uklízíte doma, perete a myjete se?
Pravděpodobně každý člověk dělá tyto činnosti, bez nich bychom asi těžko mohli slušně fungovat.

A nakupujete v obchodech, e-shopech  a nebo  přímo od výrobce? Co myslíte, co je výhodnější?
Samozřejmě od výrobce, protože tak nemusíte cca 80% z ceny výrobku odvádět na dopravce, velkosklady, obchodní řetězce, drahé reklamy… a můžete si je nechat!

Myšlenka „vydělávat na své domácnosti“ je velice prostá. Každý z nás má svou domácnost a každý z nás je tak nucený a doživotní spotřebitel.


Víte, co všechno ve zboží platíte?

V běžném obchodním řetězci je to: VÝROBCE - doprava - velkosklady - další doprava - obchody a supermarkety - energie - regálné - platy všech, co na výrobek po cestě sáhnou - a nad tím vším drahá reklama, která prodává. Pak jste teprve VY spotřebitel.
A co to znamená v praxi?
Např. si koupíte prášek na praní, jehož výrobní cena je cca 50,-Kč, ale v obchodě jste za něj zaplatili 250,-Kč. Takže jste si domů donesli prášek za 50,-Kč a 200,-Kč jste rozdali výše uvedeným subjektům v obchodním řetězci, dobrovolně a bez rozmyšlení. Ale proč?


Je tu ale i jiná možnost!

Obchodní systém „profesionálního spotřebitelství“ zapojuje přemýšlivé lidi do zkráceného obchodního řetězce. Umožňuje vyřadit z klasického obchodního řetězce různé překupníky, maloobchod, reklamní agentury, média… - a rozdělit si jejich peníze. V tomto zkráceném obchodním řetězci tak zůstane jen  VÝROBCE - doprava - a VY spotřebitel.
A pokud budete spokojeni, tak si to určitě nenecháte pro sebe. Rádi povíte přátelům, co máte skvělého. Možná by se i zlobili, když byste jim to zamlčeli. Vždyť si mezi sebou běžně vykládáme, co jsme kde zažili, co skvělého jsme koupili, atd. Je obecně známo, že skvělá osobní zkušenost a doporučení je nejlepší reklama!

Díky internetu, který má dnes doma už téměř každý, se rozvinul jiný a efektivnější způsob nakupování, který spojuje stále oblíbenější nakupování na internetu s placeným spotřebitelstvím - a to přímo od výrobce z jeho vlastního skladu za velkoobchodní ceny.


Když chcete nějaký produkt, tak většinou hledáte v různých obchodech a e-shopech, kde je to levnější, kde mají kvalitnější služby nebo kde vám nabízí třeba ještě další výhody. Ti vás ale neodměňují za to, že jim přivedete další zákazníky.

Daleko efektivnější je, si pro nákup produktů běžné denní potřeby, vybrat takovou výrobní firmu, nabízející velmi kvalitní produkty, které denně nutně potřebujete a která vám, svým spokojeným zákazníkům vyplácí odměny za nákup a také za to, že tento nákup doporučíte dalším zákazníkům.


Zkuste nad svými nákupy přemýšlet trochu víc. Všichni stále budeme prát, uklízet a mýt se, takže nákup těchto produktů budeme dělat až do konce svého života. Tímto způsobem nakupování můžete pomalu získávat další příjem, který je skvělou alternativou pro zajištění do budoucna. Je to i taková pojistka pro případ ztráty zaměstnání nebo dlouhodobé nemoci, když nebudete moci vykonávat svou běžnou práci a hlavní příjem zmizí nebo se hodně sníží. Pak by měl člověk problém s placením různých složenek a účtů. Ale tento „vedlejší“ příjem jde stále.

Takže jestli uklízíte klasickou chemií ze supermarketu nebo přírodními prostředky od výrobce, vždy si uklidíte, ale tímto stylem nakupování šetříte na výdajích, šetříte si zdraví, šetříte přírodu a získáváte postupně zpět svoje bohatství, které přestanete rozdávat všem těm předraženým mezičlánkům!

Dává vám to smysl?


Zde ještě v kostce přímé porovnání běžného a profesionálního spotřebitele:


Běžný spotřebitel:

Nakupuje v běžných obchodech, supermarketech i e-shopech za běžné i akční ceny, někdy s většími, někdy s menšími slevami, ale vždy své peníze pouze vydává a někdy i za věci, které původně ani nechtěl, protože ho nalákali slevami. A co udělá obchod, aby si tam lidé nakoupili? Zaplatí si obrovskou reklamní kampaň, která jim zákazníky přivede. A když spokojený zákazník řekne přátelům, že tam mají super slevy a oni si tam jdou také nakoupit, dá Vám obchod odměnu z obratu, který jste mu všichni udělali? Nedá, on už zaplatil těm reklamním agenturám a médiím, takže spotřebitel je tu už jen v roli platícího, a to nejen za zboží, ale zaplatí si i tu reklamu se vším všudy. Obchod vždy na spotřebiteli vydělá, a je prokázáno, že čím větší slevy nabídne, vydělá o to víc! To je běžná psychologie a strategie prodeje a obrovských zisků běžných obchodních řetězců. Takže velmi často s výraznými slevami v obchodech teče z našich peněženek více a více peněz.


Profesionální spotřebitel:

Nakupuje přes internet přímo u vybrané výrobní firmy. Co uděláte vy osobně, když budete s výrobky spokojení, aby si tam nakupovalo více lidí? Reklamní kampaň je drahá záležitost, tu nechejme těm obchodním řetězcům. Osobní doporučení spokojeného spotřebitele je daleko účinnější. Každý toho může využít, každý takhle může nakupovat u výrobní firmy a posílat informace dál, čímž si tvoříte spotřebitelskou síť. Podílíte se tak na zisku a dostáváte od výrobní firmy provize z obratu. A každý, kdo u vybrané výrobní firmy nakoupí, tak dostává provizi z obratu všech, kteří tam na jeho doporučení také nakupují. Vytváří si tak zisk, který je odrazem každodenní spotřeby produktů, bez kterých se neobejdeme.


Uvědomujete si ten rozdíl? Modelem budoucnosti je právě ono profesionální spotřebitelství, které přináší ty stálé a efektivní slevy a výhody. Je to obrovská příležitost zajistit si tak trvalý příjem do budoucna. V jaké výši, to už si rozhodnete sami.

Firma Missiva má produkty přírodní a ekologické, levné a přitom kvalitní a účinné, tedy opravdu velmi vhodné, aby nahradily ty chemické z běžného obchodu. Je to však na vás, jestli toho využijete nebo ne. A nebo to prostě zkuste, nemáte co ztratit. Vyjde vás to dokonce levněji, tak na tom ještě vyděláte a poznáte něco nového.

Je v tom velký potenciál a příležitost pro obrovské množství lidí.

Nikoho nenutíme, nikoho nepřesvědčujeme, vyberte si pouze to, co vás osloví. Jen vám představujeme „Největší příležitost v dějinách světa“ - jak píše pan John Kalench, autor stejnojmenné knihy.

Jestli budete mít zájem o více informací, tak se na nás obraťte, velice rádi vám vše vysvětlíme. Když nám řeknete, co vás zajímá a co od toho očekáváte, tak s vámi probereme, jaké máte konkrétně vy možnosti a co vše tím získáte.

aktualizováno: 29.12.2023 15:06:08